"Znepokojivý dokumentární film z produkce Media Education Foundation ukazující manipulaci dnešních amerických dětí nenasytnou reklamou, nedostatečnou ochranu, kterou USA dětem před reklamou poskytují, a naznačující možné důsledky každodenního bombardování komerčními vjemy a výchovy ke konzumnímu životnímu stylu." (ybuko) www.csfd.cz
Možná to tak díky mým virtuálním deníkům může vypadat, ale když já těch zájmů mám tolik!
Ke každému zájmu se váže jiná skupina lidí, jiné prostředí, jiná část mysli ... až z toho mám potřebu to třídit, vymezovat území a ukládat do těch správných poliček.
V hlavě mám spousty virtuálních světů, které živým a vytvářím různými vjemi, inspiracemi a podklady.
Papírové notesy jsou popsány a polepeny slovy a obrázky, zabírají již podstatnou část knihovny a nelze je brát všude s sebou.
Nastal čas na upgrade ... třeba proto, že do notesu video nevlepíte.
Toto je MŮJ POZNÁMKOVÝ BLOG.
Slouží mi k zapamatování si myšlenek, slov, inspirace ... abych je dál nemusel držet v hlavě a mohl se k nim kdykoliv vrátit.
Pokud vám nebude vadit můj myšlenkový chaos, jste tu vítáni.
středa 27. února 2013
Konzumní děti aneb Komercionalizace dětství
Jeden dokument na večer:
"Znepokojivý dokumentární film z produkce Media Education Foundation ukazující manipulaci dnešních amerických dětí nenasytnou reklamou, nedostatečnou ochranu, kterou USA dětem před reklamou poskytují, a naznačující možné důsledky každodenního bombardování komerčními vjemy a výchovy ke konzumnímu životnímu stylu." (ybuko) www.csfd.cz
"Znepokojivý dokumentární film z produkce Media Education Foundation ukazující manipulaci dnešních amerických dětí nenasytnou reklamou, nedostatečnou ochranu, kterou USA dětem před reklamou poskytují, a naznačující možné důsledky každodenního bombardování komerčními vjemy a výchovy ke konzumnímu životnímu stylu." (ybuko) www.csfd.cz
Přihlásit se k odběru:
Komentáře k příspěvku (Atom)
Tento komentář byl odstraněn autorem.
OdpovědětVymazatViděl jsem a troufnu si tvrdit, že celý dokument je lehce nadsazený a záměrně vyznívá hrozně katastroficky. Reklama je holt všudypřítomná a dokáže se nacpat i tam, kde byste ji nečekali. Od toho jsou tady ale rodiče, aby řekli prckovi, že to, že pán nosí zlatý náramek je jen v reklamě a normálně to tak být nemusí. Jasně, reklamy nastavují určité standardy - jakože třeba salát se zásadně musí jíst vždy s úsměvem. Ale dospělý člověk to pochopí a dítěti se to holt musí vysvětlit. Nebyl bych z toho zase tak woke.
OdpovědětVymazat